Socijalne vještine su ponašanja koja koristimo s ciljem učinkovitog komuniciranja s drugim osobama u svojoj okolini.
Socijalnim vještinama pripadaju:
- vještine potrebne za donošenje odluka i rješavanje problema
- vještine potrebne za kreativno i kritičko mišljenje
- komunikacijske vještine
- svijest o sebi
- vještine nošenja s emocijama (emocionalna samoregulacija) i uzrocima stresa
- vještine upuštanja u međuljudske odnose
- načini ispunjavanja društvenih očekivanja
Usprkos općeprihvaćenom vjerovanju da kvocijent inteligencije (IQ) najviše određuje uspješnost u životu pa tako i razinu zadovoljstva pojedinca, istraživanja su pokazala da to nije slučaj. Naime, emocionalna inteligencija pokazala se najbojim prediktorom uspjeha u različitim područjima života - odnosima, školi, poslu i sl. Važan aspekt emocionalne inteligencije čine upravo socijalne vještine. Dobra vijest je da se za razliku od IQ-a, emocionalna inteligencija može razvijati.
Radionice su namijenjene djeci od 6, 7 i 8 godina starosti koja teže surađuju s drugom djecom i odraslima i/ili se teže nose s intenzivnijim emocijama i uzrocima stresa i/ili imaju nisko samopouzdanje.

Tijekom radionica djeca će uz stručno vodstvo raditi na savladavanju specifičnih socijalnih vještina. Razvijat će svoju verbalnu i neverbalnu komunikaciju u interakciji s vršnjacima i odraslim osobama, radit će se na usvajanju tehnika asertivne komunikacije, kao i na usvajanju društveno prihvatljivih načina ostvarivanja individualnih potreba i ciljeva. Osim navedenog, najvažniji aspekt radionica je rad na razvijanju emocionalne pismenosti i samoregulacije kao i na razvoju samopouzdanja.
Ciklus se sastoji od 10 radionica koje se provode subotama. Grupe imaju 4-6 članova.
Uključenost roditelja pospješuje uspješnost programa te nam je stoga jako važna. Iz tog razloga u paket su uključena dva individualna razgovora s roditeljima - jedan prije provedbe radionica i jedan na kraju ciklusa. Također, uključen je i roditeljski sastanak za sve roditelje čija su djeca uključena u grupe.
Paket uključuje:
- inicijalni razgovor s roditeljima s ciljem prikupljanja nama relevantnih informacija
- ciklus od 10 radionica
- roditeljski sastanak na temu: Uloga roditelja u razvijanju djetetovih socijalnih vještina
- davanje povratnih informacija roditeljima nakon završetka ciklusa radionica